Death Knights (rytíři smrti) jsou známí ze série strategií s názvem Warcraft, jako nekromanceři s magickým runovým mečem schopni ovládat mrtvé i nemrtvé. Typický je také jejich kůň označovaný jako "Deathcharger".
Každý hráč, který vlastní postavu s levelem alespoň 55 si bude schopen vytvořit vlastního Death Knighta. Jeho vytvoření nebude o nic těžší, než je tomu u "normálních" povolání, takže žádné zdlouhavé plnění questů a nebo objetování stávající postavy. Death Knight bude také dostupný všem hratelným rasám.
Startujeme na levelu 55
Čerstvě vytvořený Death Knight bude začínat na levelu 55, pravděpodobně v lokaci Eastern Plaguelands. Designerský tým Blizzardu pro vás připravil speciální uvitací questy, které vám pomohou s ovládáním postavy, ale také objasní proč se Death Knighti přidali k Hordě a Alianci. Death Knight bude začínat s plným počtem abilit a kouzel. Cestování vám usnadní typický nemrtvý kůň tzv. Deathcharger, kterého získáte podobným způsobem jako je tomu například u paladina.
Role a talenty
Death Knight bude nosit plátovou zbroj a bude kombinovat schopnosti tanka, schopného ustát boje v malých dungeonech, stejně jako ve velkých raidech, a schopnostmi damage-dealera, využívajícího jak oslabující nakažení svých nepřátel, tak i přímého poškození a instantních útoků.
Talentové stromy budou doplněny o tzv. Presence - aury, působící pouze na samotného Death Knighta. Vybráním příslušné Presence se rozšíří ability pro zvolený talentový strom.
Blood: Talenty v tomto stromě jsou zaměřeny na damage-dealing.
Blood Presence procentuelně zvyšuje poškození.
Frost: Tento talentový strom je zaměřený na tankování. Frost Presence procentuelně zvyšuje threat a zároveň snižuje utrpené poškození.
Unholy: Poslední talentový strom obsahuje mnoho abilit jako například vyvolávání, nákazy a mnoho dalších zaměřených na PvP. Unholy Presence zvyšuje rychlost útoku a snižuje globální cooldown death knightových abilit.
Runy
Zdrojem síly každého Death Knighta jsou runy a runová síla:
Runy: Každá abilita potřebuje ke svému použití runy - blood, frost a unholy. Některé ability vyžadují jen jeden typ run, zatímco jiné jejich kombinaci. Když je runa použita, chvíli trvá, než se dobyje a bude připravena k dalšímu použití. Každý Death Knight si může zvolit jakých šest run bude mít právě aktivních, a tak lépe využít své schopnosti. Například tank si zvolí více Frost run, než damage-dealer.
Runová síla: Pokaždé, když je některá z run použita, přibude death knightovi k využití další zdroj energie - runová síla. Death Knigh bude mít k dispozici určité ability, které spotřebují všechnu dostupnou runovou sílu. Jejich účinnost se odvíjí od množství použité síly. Stejně jako Warriorova rage, runová síla časem vyprchá, pokud není využita.
Vyvolané bytosti
Neopomentelnou schopností Death Knighta je také vyvolávání bytostí z nežijících.
Raise Dead: Death Knight si může vyvolat ghoula z padlé bytosti, a to jak nepřátelské, tak i přátelské. Pokud bude tato abilita použita na mrtvolu přátelského hráče, převtělí se tento hráč do ghoula a může ho plně ovládat.
Army of the Dead: Toto chanellované kouzlo vyvolá skupinu nemrtvých posluhovačů, kteří napadnou Death Knightovi nepřátele. Po krátké chvíli se ale rozpadnou.
Summon Deathcharger: Každý Death Knight si bde moci přivolat deatchargera - klasického pozemního mounta. Na vyšším levelu se po splnění série může naučit ovládat i epickou verzi.
Mage tip 1
Arcane (37)
|
Arcane Subtlety - 2 / 2
Reduces your target's resistance to all your spells by 10 and reduces the threat caused by your Arcane spells by 40%. |
|
Arcane Focus - 4 / 5
Reduces the chance that the opponent can resist your Arcane spells by 8%. |
|
Arcane Concentration - 5 / 5
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. |
|
Magic Absorption - 5 / 5
Increases all resistances by 10 and causes all spells you fully resist to restore 5% of your total mana. 1 sec. cooldown. |
|
Arcane Impact - 3 / 3
Increases the critical strike chance of your Arcane Explosion and Arcane Blast spells by an additional 6%. |
|
Arcane Fortitude - 1 / 1
Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect. |
|
Arcane Meditation - 3 / 3
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. |
|
Presence of Mind - 1 / 1
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell. |
|
Arcane Mind - 5 / 5
Increases your total Intellect by 15%. |
|
Arcane Instability - 3 / 3
Increases your spell damage and critical strike chance by 3%. |
|
Arcane Power - 1 / 1
When activated, your spells deal 30% more damage while costing 30% more mana to cast. This effect lasts 15 seconds. |
|
Spell Power - 2 / 2
Increases critical strike damage bonus of all spells by 50%. |
|
Mind Mastery - 2 / 5
Increases spell damage by up to 10% of your total Intellect. |
Fire (21)
|
Impact - 5 / 5
Gives your Fire spells a 10% chance to stun the target for 2 seconds. |
|
Ignite - 5 / 5
Your critical strikes from Fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds. |
|
Flame Throwing - 2 / 2
Increases the range of your Fire spells by 6 yards. |
|
Improved Fire Blast - 2 / 3
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1 sec. |
|
Burning Soul - 2 / 2
Gives your Fire spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage and reduces the threat caused by your Fire spells by 10%. |
|
Pyroblast - 1 / 1
Hurls an immense fiery boulder that causes 141-188 Fire damage and an additional 4 Fire damage over 12 seconds. |
|
Master of Elements - 3 / 3
Your Fire and Frost spell criticals will refund 30% of their base mana cost. |
|
Blast Wave - 1 / 1
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 154-187 Fire damage, and Dazing them for 6 seconds. |
Frost (3)
|
Elemental Precision - 3 / 3
Reduces the mana cost and chance targets resist your Frost and Fire spells by 3%. |